maanantai 2. huhtikuuta 2012

Projektina: Valtiel

Minä olen jo melko kauan tarkastellut Suomessa esiintyviä Silent Hill -cosseja. Joukosta löytyy paljon hyviä asuja, mutta minua on aina hieman vaivannut se tosiseikka, että kyseisen pelisarjan tietty ilme puuttuu useimmista puvuista. Ja nyt puhun kaikeasta siitä lihasta ja verestä, liasta ja kaiken sulautumisesta.

Joten minun pääpainoni on yrittää luoda pukuun se "ällöys".

Puvuksi valitsin Valtielin, koska hahmo on suhteellisen simppeli (SH hahmoksi) ja hahmo on aina kiehtonut minua.  Se on myös tosi vaikuttava yksittäisenä pukuna, vaikkakin ei Pyramid Headin veroinen. Olen ruumiinrakenteeltani melkein ihanteellinen (lisälihas puuttuu ja väärä sukupuoli) cossiin ja kaiken kaikkiaan koen pystyväni esittämään hahmoa.

En tee suoranaisesti peliversiota vaan yksityiskohtaisemman figuuriversion (kuva). Projektiin kuuluu siis pääpiirteittäin:
- vaate
- hansikkaat
- saappaat
- maski
- maskeeraus

2 kk aikaa Desuconiin. Pitäisi ehtiä siihen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti