lauantai 11. elokuuta 2012

Projektina: Raistlin (vaihe 3)

Puvun kokeilua ~

Pääasiassa pientä juttua photosessionista (joka epäonnistui ilman kunnon kameraa ja pikku taskukamerakin kulutti kahdet patterit).

Minulla ei ole oikein mitään lisättävää itse puvusta näin päivityksen muodossa muuten kuin, että maalasin nyt sauvassa olevan kristallin valkoiseksi. Sauva vaatii vielä hieman työstämistä ja pukua pääsin kokeilemaan ja havaitemaan pieniä kohtia jotka kaipaavat vielä huomiota. Lähinnä asia koski vöitä ja niiden kiristämistä (lisää reikiä), tavarat välillä putosivat (tarvitsen kunnon piilolangat) ja pitää edelleen hankkia viralliset kengät (lainattu siskolta (luvattomasti)) ja kuvauksissa minulta puuttui ne housut jotka olin hankkinut tätä varten. En löytänyt niitä mistään, joten pistin harmaat leggikset alle. Kuvia selatessani totesin, että minun tulisi vielä tehdä irtokappale kaapuun, joka peittää halkiota, mutta eivät vaikeuta kävelyä. Olin jo suunnitellut tätä, mutta nyt sen tarpeellisuus tuli selväksi.

Kaveri otti kuvat ja mukana oli ihastuttava Dalamar~


Ohikulkevilla ihmisillä oli ainakin jotakin nähtävää kun hyppelimme koskella. Itselläni ainakin oli hauskaa.





Alkuperäiset kuvat (sinisiä ja ylivaloittuneet, kun en ymmärtänyt ohjastaa kuvaajaa. minun tyhmä kamera).
 
pikaisen kuvankäsittelyn jälkeen


Traconissa nähdään sunnuntaina tässä asussa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti